سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاهی بر اصول منطق و اخبار مرتبط

چگونه زندگی شادتری داشته باشیم

به راستی چگونه زندگی شادتری داشته باشیم. ما در اینجا چند راهکار ساده و موثر برای شاد زندگی کردن و در عین حال سالم تر بودن برایتان عرضه کرده ایم امیدوار هستیم برایتان مفید باشد. برای اینکه در این امر موفق باشید تنها باید نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و در عین حال عادت های جدید و مثبت در خود به وجود بیاورید. بیایید با خود قرار بگذارید که مثلا تا سال آینده به این مهم دست پیدا خواهم کرد و در نتیجه  شادتر و سرحال ترخواهم بود.

 

 

 

اطرافیان خود را بهتر بشناسید

یکی از کلیدهای موفقیت برای داشتن زندگی شادتر این است که افرادی که با آن ها ارتباط دارید را خوب بشناسید و بدانید که آن ها نیز انسان هایی مثبت هستند که از توانایی هایشان در راه درست استفاده می کنند. شما باید از خود در برابر انسان های منفی محافظت کنید.

 

 

 

با خودتان با مهربانی و احترام صحبت کنید

بسیاری از ما با الفاظ و کلمات ناخوشایند و یا سرزنش کننده با خود سخن می گویم. آیا تا به حال با خود همانند فردی قابل احترام و دوست داشتنی صحبت کرده اید؟ اگر جوابتان مثبت است که باید به شما تبریک گفت و اگر منفی است باید گفت از این به بعد تلاش کنید تا با خود مانند فردی که برایتان عزیز است صحبت کنید. زمانی که شما صبح بیدار می شوید و با حس خوب به آینه نگاه می کنید و یا با خود حرف می زنید روزتان را زیباتر و شادتر شروع کرده اید.

 

 

 

عبادت کنید

افرادی که اهل عبادت و راز و نیاز با خداوند هستند افرادی شادتر و آرام تر هستند. پس عبادت را در کارهای مهم روزانه خود جای دهید.

 

 

 

زمانتان را با افراد موفق و توانمند بگذرانید

زمانی که با انسان های مثبت اندیش، مهربان، دلگرم کننده همنشین می شود به مراتب شادتر خواهیم بود. اما اگر با افرادی که منتقد و سخت گیر هستند و مدام نیمه خالی لیوان را می نگرند، همنشین شوید مطمئنا رو به افسردگی و کسالت خواهید رفت.

 

 

 

خودتان باشید

اجازه بدهید فردی باشید که برای آن خلق شده اید. خودتان را با آدم هایی که شما را همانطور که هستید دوست دارند، مشغول کنید. سعی کنید خودتان باشید و از اینکه دیگران درباره شما  چگونه فکر می کنند خود را رها کنید.

 

 

 

به شکست هایتان به چشم سکوی پرش نگاه کنید

کودکی خود را به یاد آورید که برای راه رفتن چند بار زمین خورده اید؟ ولی هرگز ناامید نشدید و هربار بیشتر از دفعه قبل سعی کردید و از تجربیات خود استفاده کنید. مراحل دیگر زندگی هم همینطور هستند باید از اشتباهات خود درس بگیریم تا به موفقیت برسیم.